12/2009
|
Zdravý životní styl
|
Motivace-životní styl, o.s.
|
04/2010
|
Management třídy, práce třídního učitele
|
AUDENDO o.s.
|
10/2010
|
Smart Klub – interaktivní tabule
|
AV MEDIA a.s.
|
11/2010
|
Neočekávané situace ve třídě a jejich řešení |
GENESIA o.s.
|
04/2011
|
První pomoc
|
GENESIA o.s.
|
11/2012
|
Psychohygiena
|
Národní ústav pro vzdělávání
|
02/2013
|
Učíme se děti učit
|
SCIO.cz, s.r.o.
|
07/2013
|
Fortbildung für Deutschlehrer
|
Did deutsch-institut GmbH
|
02/2012
|
Základy finanční matematik
|
Pedagogické centrum U.n.L. |
11/2013
|
Efektivní komunikace s dětmi
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
11/2013
|
Jak se do našich škol dostal Mont Everest?
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
02/2015
|
Krizové situace výuky, komunikace s agresivním žákem a rodičem
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
02/2015
|
Hranice psychických možností učitelů a problém syndromu vyhoření
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
05/2015
|
Třídní klima, jak ho utvářet, jak ho zjišťovat a jak s ním pracovat
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
05/2015
|
Jak hodnotit dovednosti a práci žáků
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
05/2015
|
Neklidné a nesoustředěné dítě v ZŠ
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
08/2015
|
Fortbildung für Deutschlehrer
|
International House Heidelberg
|
11/2015
|
I když se nikdo nedívá - etická výchova na ZŠ
|
Pedagogické centrum U.n.L.
|
11/2015
|
Jak usnadnit adaptaci dítěte s ADHD na základní školu |
Pedagogické centrum U.n.L. |
03/2016
|
Hrové činnosti ve výuce na ZŠ |
Pedagogické centrum U.n.L. |
03/2016
|
Kázeň a klima školy |
Mgr. Michaela Veselá |